Plovilo RAIDEN 480

Prvi je dojam odgovor na sve!

Raiden 480 predstavlja novu brodicu iz programa RAIDEN MARINE BRODICA ZA SVAKOGA.
Brodica je na tržištu da upotpuni našu ponudu i koncept BRODICA ZA SVAKOGA.
S ovom brodicom smo kompletirali našu paletu proizvoda, osam modela, iz MARINE programa BRODICA ZA SVAKOGA.
Namijenjena je ljetnim radostima, ribarenju, istraživanju obližnjih uvala i zašto ne samoj plovidbi jer s danasnjim četverotaktnim motorima i njihovom malom potrošnjom, željeli smo ponuditi BRODICU ZA SVAKOGA.
Za sve one koji vole živjeti s morem u lijepom prostranom kokpitu te funkcionalnim sunčalištem na provi ispod kojeg se nalaze tri vrlo upotrebljiva spremišta, brodica će opravdati geslo BRODICA ZA SVAKOGA.

 

RAIDEN 480

Dužina preko svega
480 cm
Širina
180 cm
Gaz
33 cm
Broj osoba
5
Rezervoar
/

Cijena osnovnog modela: 18 000,00 kn

Cijena osnovnog modela s motorom YAMAHA 6 ks: 26 000,00 kn

Cijena s pramčanom ogradom i bimini tendom inox , YAMAHA  6 ks:
30 500,00 kn  

Za svako plovilo imamo adekvatnu prikolicu
<<natrag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEST PLOVILA RAIDEN 480 IZ BURZE NAUTIKE BR.127

Pasara po guštu

Plovilo Raiden 480Naši su ljudi od pamtivjeka plovili manjim otvorenim barkama. Razloga za to ima nekoliko. Manja barka je lagana pa se bez problema može spustiti u more i izvući na kopno. Dovoljan je motor od svega nekoliko konja, što zanči niske troškove održavanja i malu potrošnju sve skupljeg goriva. Budući da je barka otvorena nudi i mnogo prostora. I kad se sve uzme i sabere, za relativno malo novaca može se uživati u moru, bez pretjerane brige oko održavanja. A to je u ova turbulentna vremena ipak najbitnije!

Domaći brodograditelj Raiden iz Zaprešića u ponudi ima vrlo zanimljivu pasaru Raiden 480 koju karakteriziraju moderne linije, u duhu vremena u kojim živimo, uz tradicijske kvalitete.

Prostrani kaić

Paluba plovilaPasara Raiden 480 koncepcijski koristi već prokušanu formulu za brodice ovakvog tipa s prostranim središnjim prostorom te izdignutom pramčanom palubom na kojoj se mogu sunčati dvije osobe. Pod uvjetom da se nitko neće izležavati, sjediti mogu tri osobe. Da bi se putnici u pramcu osječali sigurno brine se inox ograda za koju se putnici u svakom trenu mogu pridržavati. Ispred izdignutog pramčanog prostora nalazi se poprečna klupa, a unutar pramčanog djela i klupe smještena su velika spremišta. Tako bi ručnici, namirnice, ribolovni pribor i sva ostala prateća oprema trebali stati bez problema.

Središnji prostor pasare je prostran pa neugodne gužve ne bi trebalo biti. U krmenom dijelu je klupa u oblika za više osoba, a za dašak hlada tijekom ljetnih žega brine se bimini tenda na inox nosaču koja prekriva središnji dio kokpita. Raiden 480 ima četri bitve, po dvije na krmi i dvije na pramcu koje su dovoljno velike za rad s konopima. Mjesta ima dovoljno za cijelodnevna kupanja, ali i za ribolov.

Koliko konja je optimalno?

PasaraSvakog kupca prilokom izbora pasare sličnih dimenzija najviše zanima kolika bi snaga motora bila optimalna. U slučaju izbora preslabog motora nezadovoljstvo skipera bit će preveliko. S druge strane snage na moru nikad dovoljno. Upravo zato odlučili smo na krmi Raiden 480 isprobati tri nove četverotaktne jednocilindrične Yamahe F4, F5 i F6 u potrazi za svakom desetinkom čvora kako bi pronašli odgovor na navedeno pitaje. Yamahe se međusobno razlikuju samo u varijanti rasplinjača, pa nas je prilično zanimalo hoće li se na papiru male razlike osjetiti na moru.


Prilikom testa na barci su bile dvije osobe, a i more je bilo prilično valovito. Zato po ljetnoj bonaci treba očekivati još za koju desetinku čvora veće brzine. Prvo smo zaplovili sa Yamahom F5 koja se pokazala kao dovoljno snažna. Brzine od oko 5 čvorova održava s lakoćom na pola gasa, a pri maksimumu smo postizali od 6,2 do 6,7 čvorova ovisno o stanju mora.

Yamaha F6Nakon skidanja F5, na red je došao snažniji F6. Moramo priznati kako nismo očekivali neke velike razlike. Međutim, F6 se pokazao kao znatno drugačiji od slabijeg. Pri maksimumu na malo mirnijem moru i kad se jedna osoba dala skroz prema pramcu uspjeli postići 7,7 čvorova, a osjećaj u plovidbi je mnogo povoljniji nego kad je na krmi F5. Yamaha F6 jednostavno mnogo lakše "gura" pasaru pa se stječe dojam da je razlika veća nego što bi to mjeranja sugerirala.

Nakon F6 montirali smo F4 koja se nakon zađuđujučeg porasta snage F6 pokazala kao preslabom za ovu pasaru. Maksimalnih 6 čvorova su sasvim solidno ostvarenje, međutim motor se previše muči i osjeća se da je ova pasara ipak preveliki teret za samo 4 konja.

Koji motor odabrati?

Zavirimo li u cijenik i vidimo da F4 s dugom osovinom košta 8.600,00 kn, F5 9.300,00 kuna, a F6 9.900,00 kuna nedvojbeno je da F6 s obzirom na zanemarivu razliku u cijeni predstavlja najbolji odabir. Sa šest konja i potpuno opterečana pasara ima zadovoljavajuću dinamičnost, a za štednju goriva dovoljno je samo malo smanjiti gas.

Kome je namjenjena?

Pasara Raiden 480Najjednostavnije rečeno, ova je pasara namjenjena svim ljubiteljima manjih barki koji za relativno mali iznos žele uživati u moru, bez obzira radilo se o ljetnim radostima ili riberenju. Osnovna cijena Raidena 480 bez motora iznosi 18.000,00 kuna S PDV-om, za što svaki kupac može biti siguran da je kupio moderno plovilo uzornih kvaliteta.

 

 

Prepoznatljiva boja

Yamaha motoriNove male Yamahe već se iz daljine mogu prepoznati po čistom bijelom poklopcu motora. Japanci su novu generaciju malih motora kompletno redizajnirali s naglaskom na ekonomičnost i lakoću rukovanja. Tako ove Yamahe troše umjerenu količinu goriva. Na pasarama od 5 metara s 3/4 gasa potrošnja bi se trebala kretati oko 1 litru na sat vremena. Prema tome ugrađeni spremnik zapremnine goriva 1,1 litru trebao bi biti dostatan za oko sat plovidbe.

Za jednostavno prenošenje brine se veliki rukohvat s prednje strane. Kod ovih motora je specifično da se tijekom skladištenja mogu postaviti na tri strane; oba boka te stražnju stranu bez straha od istjecanja ulja.

 

Test Raiden 480

Nova pasara iz domaćeg "malog škvera" Raiden namjenjena je ljubiteljima manjih otvorenih plovila za odlaske do obližnje plaže i kraća priobalna krstarenja. Pasara se odlikuje specifičnim elegantnim dizajnom s nešto nižom mrtvom bandom, velikom pramčanom površinom te velikim suhim spremištima.
Kapacitet je pet osoba, a one nebi trebale imati problema sa smještajem.

Proizvođač navodi kako je maksimalna dopuštena snaga motora deset konja no pet konjskih snaga bit će i više nego dovoljno za uživanja na morskoj pučini. isprobana inačica sa pramčanom ogradom i inox konstrukcijom za bimini tendu putnicima pruža sav potreban konfor u plovilu ovakvog tipa.

OPREMA :

  • Trup broda spojen korito i paluba laminirani vodonepropusno
  • Gumeni bokoštitnik
  • Pramčana ograda inox opcija
  • Pramčani U privez inox
  • Sidreno spremište
  • Suha spremišta 2 kom.
  • Biminy inox s tendom opcija
  • LJestve inox
  • Bitve inox 4 kom
  • Rezervoar za gorivo 10 l opcija
  • Svi poklopci na pantima inox
  • Podnica u krmi teak opcija
  • Stolić na telesk.nosaču
  • Tapecirana sjedišta u krmi opcija
  • Drzači za vesla opcija
  • Drzači za štapove opcija
  • Svjetlosna signalizacija
  • Završen krmeni prihvat motora
  • Baterija s PVC kutijom
  • Kleme i kablovi
  • Spojnice obujmice vijci
  • Priručnik za upotrebu
  • Certifikat HRB, odobrenje br : 01 - 008583/015621

Pogonski agregat po želji investitora
Mogućnost isporuke

JEDINI U HRVATSKOJ SVE NA JEDNOM MJESTU

Proizvodnja i prodaja plovila, prikolica za plovila te izrada opreme od inox-a.

Suha marina, servis popravak i održavanje brodova.

Izrada tikovih gazišta, najam prikolica, prijevoz plovila te prodaja dijelova za samogradnju.

 

prodaja plovila

MB: 20 60 361
OIB: 57036965187
GSM: 091 7920 499
E-mail: info@raiden.hr
Web: www.raiden.hr

 
NaslovnaO nama ProizvodiVideoKontakti  
Copyright 2009 raiden.hr